Identity

AIN Regiobank

Ontwerp logo en huisstijl // Diverse creatieve concepten

Logo

Het financiële aspect, waar het in de kern om draait, is gecomprimeerd naar een vriendelijk, toegankelijk en transparant vormelement gemaakt van vormen en restvormen van cijfers. Deze waarden zijn de basisuitgangspunten van AIN. De naam staat dan ook in het midden van het element om de centrale adviserende rol te benadrukken. Het transparante lijnenspel in warme maar frisse kleuren geeft diepte en senioriteit.

Interne branding

Corporate communicatie

Introductie advertentie 

Website

Introductie billboard

Introductie advertentie 

//Uitgangspunten

  • Warm en vriendelijk
  • Vertrouwd en persoonlijk 
  • Structuur en transparantie


Doelgroep(en):
Bestaande en nieuwe klanten (consumenten)

Schilder Broekhuizen

Ontwerp logo en huisstijl // Diverse ontwerpen

Logo

Het 2D en 3D oppervlakte effect suggereren interieur en exterieur. Scherpe hoeken en strakke lijnen gecombineerd met een vriendelijke hoofdletter B vormen de basis voor dit - less is more - beeldmerk.

//Uitgangspunten

  • Strak
  • Hoog afwerkingsniveau
  • Minimalistisch


Doelgroep(en):
Bouwbedrijven, scholen en particulieren

Bedrijfsauto

Kleurstudies

Optiek Winters

Ontwerp logo en huisstijl // Diverse ontwerpen

Logo

Optiek Winters bestaat sinds 1935. Leo Winters is eigenaar en de derde generatie van dit familiebedrijf met klanten uit heel Nederland. Deze eigengereide ondernemer houdt van bijzondere brillen. Leo is Leo en what you see is what you get. Recht door zee en eerlijk. Het logo en de huisstijl spreken dan ook voor zich. Krachtig en eenvoudig.

//Uitgangspunten

  • Eenvoud
  • No nonsense
  • Persoonlijk


Doelgroep(en):
Consumenten 

Brillenkoker

Diverse stijlelementen 

Logo compleet 

Signing 

Logo jaarlijkse brillenbeurs

Detail flyer brillenbeurs

Site

Site

Site

Site

Mensenverder 

Re-integratie, verzuimmanagement en coaching

Ontwerp logo en huisstijl // Diverse ontwerpen

Logo

Mensenverder is de brug en verbindende schakel tussen werkgever en werknemer. Een betrouwbaar vangnet die mensen weer in beweging brengt en ondersteunt om weer in te voegen in het arbeidsproces. Het gekantelde centrum van de letter 'M' als stijlelement staat dan ook voor dynamiek en vooruitgang.

//Uitgangspunten

  • Ondersteuning
  • Doelgericht
  • Praktisch


Doelgroep(en):
HR afdelingen, werknemers in re-integratie- trajecten 1e, 2e en 3e spoor

Cover documentatiemap

Stijlelementen 

Veda Directiecoaching

Ontwerp logo en huisstijl

Logo

De juiste verbinding tussen aardse talenten en intellectueel en spiritueel vermogen, versterkt authentiek en adequaat leiderschap. Veda verbindt deze 2 energiepolen door een opwaartse development ‘loop’ waarin waarden, identiteit en missie vanuit de basis centraal staan.

Beeldconcept

Basiselement 

Basismodel

In progress

Wil jij je merk ontvlammen of versterken? Bel dan met Roald via 06-11 081 520 of stuur een rooksignaal.

Rook Creatieve Communicatie is geopend van maandag t/m vrijdag en bereikbaar van 08.30 tot 17.00 uur

Deze site 

Is onderdeel 
van Bureau Rook

Adres

Clarenberglaan 7
8325 CE Vollenhove

Contact

06-11 081 520
[email protected]

Bedrijfsgegevens

KvK 63929430
 BTW NL002165264B94